{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت...

سکوت...
دیدگاه ها (۰)

+++++++++++++++++++

🤣🤣🤣+++++

از اسمش معلومه پل بهشتی اگه بری روش بهشتی میشی (میمیری)🤡🎀

داداشمون پختو پز میکنه-اسم فیلم: یادداشت های ردیف اخر

*سکوت بعد از فروخته شدنت....سکوت بعد از فهمیدن این که اون هی...

سکوت...من سکوت..... شما کامنت بزارید.

بهترین راه سکوت و سکوت یعنی قهر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط