{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس جی هوپ وقتی خسته میشه به کی پناه میبره ؟ :)

پس جی هوپ وقتی خسته میشه به کی پناه میبره ؟ :)
دیدگاه ها (۹)

حق :)

جی هوپ

جی هوپ

تلخ ترین شکل دلتنگی،دلتنگی واسه خودته! واسه کسی که بودی،،آدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط