{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه حرفام ب دلم موند:)

همه حرفام ب دلم موند:)
دیدگاه ها (۰)

الان رفتی واسه چیو..!؟

همینقدر یهویی برم دیگه برنگردم:)

بمیرم برا دل مادرت مانی :)#جاویدنام#مانی صفرپور

کجایی بگو الان:)

حرفام مونده تو دلم دارم خفه میشم عشقم کجاییییییسس

آره حسرتش به دلم موند💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط