{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتی وآدمکاروجاگذاشتی

قانون جنگلوزیرپاگذاشتی
اینجاقهرن سینه هابامهربونی
توتوجنگل نمیتونستی بمونی
دیدگاه ها (۲۳)

رفیق نیمه راه من...

زنده یاد فرزین

بدون من نمیتونستی زنده بمونی والا😎😂

این‌ کعبه‌ای‌ که‌ رتبه‌اش‌ از‌ عرش‌ برتر استاز سینه چاک‌های ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط