{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدای من در ویس [:

خود خود منه این !😐🫥
#طنز
#کلیپ_طنز
#فکت
دیدگاه ها (۴)

ترس از بچه ها ??

فکت های روانشناسی !

بکن !

آهنگا غمگینی که باید داشته باشی!

این آخرین پست منه دیگه فقط امروز هستم برا همیشه از ویس میرم

رندوم ترین ادیت رفیقم رو ویس منه مظلوم:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط