{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم باید یجا دلش گیر باشه( :

ادم باید یجا دلش گیر باشه( :
دیدگاه ها (۳)

چشم ها هیچ وقت دروغ نمیگن

:))))

:))) قبولش کردم

هعی

چه کنیم ادم به یچی دلش خوش باشه باید بهش هم وابسته باشه و در...

مگه میشه ادم بیاد پیشت حال دلش بد باشه🥹

اهم اهم..سلاماگه با این کاراکتر تو یجا گیر بیوفتید چیکار میک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط