{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پنجشنبه با دوستام دعوا کردم بعد امروز خواستیم آشتی کنیم ا

پنجشنبه با دوستام دعوا کردم بعد امروز خواستیم آشتی کنیم البته اونا اثرار کردن خب بعد نشستیم اخلاقای بد هم دیگه رو بگیم من برای هیچکس رو نگفتم ولی اونا به من هرچی تونستن گفتن منم بد تر فحششون دادم😅
دیدگاه ها (۵)

اوخودا

فقط یک دونش کارتو به جهنم میکشونه🤣🤣😈😈😈

تبدیل لولو به هلو😌

ههه آزادی

پارت یک مافیا های مخفی ویو لیا امروز قرار بود بریم برای مصاح...

حصار گل سرخقسمت هشتمیبار یکی از دوستام ازم پرسید:چرا طرفدار ...

رمان آسمون صورتی من پارت 5

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط