{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارم فکر میکردم که اگه خواهرمو نداشتم چیکار میکردم

احتمالا خودمو میکشتم
دیدگاه ها (۱)

بچه ها یچیزی بگم پشماتون بریزه

حققققق

ارمی نیستم ولی اگه نامجون چیزی نگفته بود خودمو از حرص میکشتم...

داداشی انتظار نداشتم فکر میکردم زندم نمیزاری🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط