{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق🤣

حق🤣
دیدگاه ها (۰)

ادیت خودم 👍چطوره ؟#شیطان_کش

من🤣

لایک و کامنت یادت نره زیبا✨........اصکی؟گزارش✔️

منو برگرونید به اون دورانی که تازه داشتم نگاه می کردم

‌شما با یک ملت طرف هستید! به آمریکا و سایر قدرت‌های استعماری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط