{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس می‌کنم اون

حس می‌کنم اون
قسمت از مغزم
که آدم‌ها رو می‌تونستم باهاش تحمل کنم رو از دست دادم.
دیدگاه ها (۰)

‌من اشتباهاتمم...بقیه رو میسوزونهچه برسه به پیشرفتم

بی توجهی رو من جواب نمیده یه قدم عقب بری یادم میره کی بودی

بعضی روزها ...آرزو میکنم ، کاش می تونستم به عقب برگردم ...نه...

Ayane

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط