{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

lilxq 66331520

دیدگاه ها (۴)

و بد رفتار کنی منم بد رفتار میکنم..بِقول بنگچان من خیلی ساده...

مقاومت الکتریکی یک مدار را گویند..#مذاکره#مذاکره_با_آمریکا #...

مبارک باشه فرشته های سرزمینم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط