{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- بی تو انگار با همه عالم غریبم..K(:

دیدگاه ها (۹)

سیلاب نفرت تو پرتگآه غفلت هعییییی

هعی

_غمگین تر از غروب جمعه ام :)

لایک یادتون نره خوشگل ها

𝒑𝒐𝒓𝒐𝒇 _𝑩𝒊𝒐. 𝒃𝒐𝒚

من در سرزمینی که تو را در آن نبینم غریبم..#مادرم🖤

تو جان منی.... k

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط