{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

yas137 46281565

دیدگاه ها (۰)

درود خدا بر این مردم

همه باهم برای ایران در روز ۲۲ بهمن در راهپیمائی شرکت می کنی...

ولی من میگم هست خدا

🩸 ویژه ساعات شهادت امام حسین(ع)❤️‍🩹شعرخوانی مرثیه‌ای رهبر شه...

(ادیت خودمه) فک کنم بد شده😅❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط