{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوزم قلق چشماتو بلدم:)

هنوزم قلق چشماتو بلدم:)
دیدگاه ها (۰)

دخترم حالیم نمیشه از سربازی فلان ولی پسره خیلی با بقض میخوند...

:))))

...

:))))

شاید قلق دعا کردن بلد نیستم وگرنه مگه میشه اینهمه بخوام نشه:...

کیا این چالشو بلدن

ببین منم بلدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط