{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم از اول

گفتم از اول
لیلیلیلیلیلیلیلی
به احتمال زیاد برا بار ۴۲ خودکشی میکنم
میرم عاف میزنم
پستم دیه نمیزارم
لیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی
خنگ شدممممم
لیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی


احتمال اینکه زنده بمونم خیلی خیلی خیلی کمههههههه


لیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی
دیه تو خاندان کوکائین ایمپکت نیستمممم
لیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی
بای بای
دیدگاه ها (۱۸)

سلام دوزتان خواستم بگم اینو بلاکو گزارش کنید چون خیلی گوز چر...

نمیدونم چرا بعضیا گزارش میکنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط