{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

bittey 79795373

دیدگاه ها (۰)

👤

برام کشیدی تو نقشه خوب بازی کردی نقشتو

🛐🛐

مخاطب؟ توی ویس هستش ولی نیستش😂🗿حمایت؟اصکی؟اجازه بگیر

آدم از جایی می‌شکند که فکر می‌کرد امن‌ترین نقطه‌ی دلش است:)!...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط