{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی این دنیا که بهت نرسیدم...

توی این دنیا که بهت نرسیدم...
شاید بعداز مردنم بتونم برسم 💔💔🥺🥺
دیدگاه ها (۰)

🥺🥺🥺🥺🥺💔💔💔💔💔

!!!!!!

💔💔💔💔💔

!!!؟؟؟

ایز د چروووو یس اوکی توکیوبدنش منو کشتههههههههه هوانگ این یو...

متاسفانه برای درس و امتحان اینا زیاد فکر نکنم توی این چند رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط