{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به موچی گفتن چاقی 😭🥺

به موچی گفتن چاقی 😭🥺
لطفا اگه انقد بدتون میاد از بی تی اس چرا میاین زر می زنین خوشتون نمیاد حرف نزنین ازشون 🙏🏻🥺😑🤬
دیدگاه ها (۱۸)

😂😂

🥺🙏🏻

Teahyung 🦢🍀

اوفففففففف وای خدا 😭🥺💕

با من از نمیشه حرف نزن هیچ چیز غیر ممکن نیست بی تی اس هم فکر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط