{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش آدم یکیو داشته باشه هر وقتی حالش خراب بود و دلش گرفته

کاش آدم یکیو داشته باشه هر وقتی حالش خراب بود و دلش گرفته بود بتونه بهش بگه:
دل سوی تو آورده پناه از غم دنیا
این طفل یتیم است در آغوش بگیرش❤️‍🩹⚘️
دیدگاه ها (۳)

فدات بشممممم عشقمممممم🤭🧡🔥

منم حس پروفسور بودن بهم دس میده😎😁✨️

❤️✨️⚘️

حق به معنای واقعی🤌🏻✨️

گفت: این رو بهش میگن کهیر عصبی!از اون مرضاییه که احتمالا اوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط