{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکسی ارزش بحث نداره...؟؟

هرکسی ارزش بحث نداره...؟؟
دیدگاه ها (۰)

ننت.کارخونه.دار.بود.عزیز ...

چون مال منی ...

تو که یه شهروندی ...

😎😏😎

کسی که لا به لای حرفاش زیاد میگه بیخیال بیشتر از هرکسی فکر و...

بحث غرور نیست با هرکسی نمی سازم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط