{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضیا دلشون میخواد بمیرن راحت شن‌ ولی تحش اینه که حتا برا

بعضیا دلشون میخواد بمیرن راحت شن‌ ولی تحش اینه که حتا برات مهم نیست کی بمیری :)
دیدگاه ها (۱)

ما همیشه اضافی بودیم🖤چرا نمیمیرم هم خودمون هم بقیه از دستمون...

🖤🖤🖤

اصلا ناراحت نیستم 😕

یادت باشه مهم اینه خدا برات بخواد 🌱❤️

gina_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط