{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی ته ریدنهه

یعنی ته ریدنهه
دیدگاه ها (۲)

یکی از دلایل مهم کیدرامریم 😂تا دلایل بعد خداحافظ

امروز یونتاین رفت پیش ستاره ها🥲🖤من هنوز باورم نمیشه....

جوری زندگی کن پشیمونی نمونه🦋🤍

خیلی خوبه هم خوشحالت میکنه هم ناراحت🥲🥺"مستر پلانکتون"

حس بهشتیییی یعنی ذوقی میشی از ته دلت😭

F

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط