{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هاییییی گایزززززز متاسفانه من دیگه نمیتونم بیام تو ویسگون

هاییییی گایزززززز متاسفانه من دیگه نمیتونم بیام تو ویسگون چون هم امتحانات شروع شده هم ویسگون خیلیییییی اینترنت میبره ممنون بابت حمایت ههههمممتون..خیلییییی دوستتون دارم باییییییی.🎀✨️💓💖
دیدگاه ها (۷)

شلااااااامممممم به توت فرنگی های خودمممم🍓🎀دلم خیلییییی براتو...

جررررر خوردمممم🤣🤣🤣🤣وایییییی

یه کاسه ای زیر نمیم کاسست🤨

یکی از خر شانس تریییننننننن ایرانی✨️

۱۲ تا از دوستای خوبم تو ویسگون

طراحی فیگور#فیگور#طراحی_فیگور#طراحی_چهره_سفارشی #طراحی_چهره_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط