{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از تو بسیج خواهرا یه زن میگیرم 😂😂😂ازدواج هم سهمیه ای شدد😂

از تو بسیج خواهرا یه زن میگیرم 😂😂😂ازدواج هم سهمیه ای شدد😂👎
دیدگاه ها (۴)

😂😂😂آزار و اذیت پسرا تو خیابون آسایش نداریم ک 😒ایییشششش😂مگه خ...

#بهترین_رفیق_بودن_هم دردسر داره 🙄😂😂😂😂😂

دوست دختری ک پیشت نگوزه پنهون کاره 😃😂😂😂

اگه آقایون با یه زن مثبت اندیش ازدواج کردن🤣😂😂😂

تو به یه جرم بزرگ مرتکب شدی چون تو یه دختر ، زن هستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط