{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

☀️🔸🔸🔸

☀️🔸🔸🔸

🌿مراقبم باش

مهم‌ترین بخشِ دوست داشتن، محافظت کردن است. از خودمان و دیگران در این بحران به درستی محافظت کنیم.

گفتن جمله‌ی دوستت دارم یا مردمم را دوست دارم یا خانواده‌‌ام را دوست دارم بدون رفتاری بالغانه و محافظت کننده فاقد معناست.

معنا در رفتار است نه در کلام. امیدوارم همه‌مان در کنار هم بتوانیم از این بحران با کمترین آسیب به خودمان و دیگری عبور کنیم.
دیدگاه ها (۱)

🌿نسل نور🌿🌱 حمایت اشتباه از فرزند = آینده ضعیف‌ترهمه ما فرزند...

فالو یادت نره رفیق @BMLIMIT

سناریو توکیو ریونجرز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط