{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه دخترا به دو دسته تقسیم میشن 😅 همیشه دسته دوم بودم 😅

همیشه دخترا به دو دسته تقسیم میشن 😅 همیشه دسته دوم بودم 😅🤣😂
دیدگاه ها (۵)

اوخی 🥺 بلاخره بعد چند روز آف برگشتم 🥲 ببخشید بچه ها این چند ...

😅🤣😂

حس همیشگیم 🥺

هر کسی سلیقه ای داره پس همو مسخره نکنیم 🥲😪

دخترا برنده میشن یا پسرا؟

ایرانیا برا ترامپ به دو قسمت تقسیم میشن: 😑😂🗿

وقتی دخترا سوار دوچرخه میشن😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط