{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

najmeh_134 47233867

دیدگاه ها (۱۵)

اشتباه کردیم‌ ......✍️🏻

نبودن بعضی‌ از‌ آدمها،بهتر‌ از‌ وابستگی‌ یک طرفه‌ است:)👌🏻🖤

من زندگی خودم رو می کنم،و برام مهم نیست چجوری‌قضاوت می‌ شم،....

هرگز به آدمها برای ماندن‌ در کنار شما ،باج ندید حتی اگر........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط