{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه وقتایی دور شدنم قشنگه.

یه وقتایی دور شدنم قشنگه.
دیدگاه ها (۳)

نمیدانم که باید ادامه دهم یا خودم را دار بزنم.

امروز حسود، فردا حسود، برای همیشه حسود، چون چیزی که مالِ منه...

تَوجهِ زیاد تَوهمش از شیشه همـ بیشترهِ

🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️

یه وقتایی هست.....

یه وقتایی...🖤💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط