{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من : چرا خانوادم یا اطرافیانم متوجه نمیشن حالم بدهههه؟؟!

من : چرا خانوادم یا اطرافیانم متوجه نمیشن حالم بدهههه؟؟!
رفتارام:
دیدگاه ها (۲)

(((((:

من وقتی ببام داشت بهم رانندگی یاد میداد

چرا انقد حق میگهههههه

مَن این ویرآن سَرآ رآ دوست دآرَم

#مریمـــــانه حس و حالم نسبت ب اطرافیانم دقیقا مثل حال و هوا...

بخندم یا بخندم..🤣🤣🤣*آممم هم خنده داره هم گریه داررر بچه هااا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط