{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا حمله ی زمینی به ایران تقریبا غیرممکن است

چرا حمله ی زمینی به ایران تقریبا غیرممکن است

دیدگاه ها (۱)

پایان چالش ما ملت کبیریم😂#اعلی_حسرت

پایان چالش ما ملت کبیریم😂#اعلی_حسرت

😁 کلیپ طنز ناو اومد کار تمومه🔴 هنوز که هنوزه برای بعضی ها عا...

زندگی گر‌ هزار باره بودبار دیگر تو ...بار دیگر تو...بار دیگر...

اینا می خوان زمینی بیان به ایران حمله کنند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط