{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا الله 🗿🍻

یا الله 🗿🍻
دیدگاه ها (۰)

کپشن مهمبا حرفاش موافقم آرمی ها توجه کنید من سیگما هستم ولی ...

هعپ🗿💔

🥲💔؛)

تا اینکه بزرگ شدم و مثل خودش شدم...))🙂💔

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

یا الله یا صاحب الزمان مهدی جان ادرکنی الله اکبر الله

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط