{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم اَمن؟

آدم اَمن؟
کسی که بعد از حرف زدن باهاش احساس ارامش کنی نه پشیمونی.🫠🥹
دیدگاه ها (۰)

ولی من روز پسرو به اون پسری تبریک میگمکه تو اوج جوونی و بچگی...

د‍روغ چ‍‌را ه‍‍‌ن‍‌وزم ه‍‍‌م‍‌ون‍‌ق‍‌در م‍‌ی‍‌خ‍‌ا‍‌م‍‌ت:﴾٫💔...

با ما سَرد نَباش سَرما میخوری...😂. .

هیچ چیزی موندگار نیست حتی روحت برای جسمت🖤✨.

اصلا حرف، زدن باهاش تموم نمیشههه✨🤓

اصن حرف زدن باهاش یجوری به آدم حال میده😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط