{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با توقع داشتن هیچ سودی بهمون نمیرسه..!

با توقع داشتن هیچ سودی بهمون نمیرسه..!
دیدگاه ها (۵)

زیادی حق نبود؟

تولدت مبارک سولی🦋💜امیدوارم اون بالا ها شاد باشیخیلی دوست دار...

(:

یه وقتایی از همونی که توقع نداریم اینو بهمون میگه....:)))

@me

توقع از خلق توقع می آورد …توقع از خالق معجزه ✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط