❗️مذاکره با آمریکا راه حل نیست؛ دلیل؟ مذاکرات الجزایر
❗️مذاکره با آمریکا راه حل نیست؛ دلیل؟ مذاکرات الجزایر
🔻دکتر مالک شریعتی، نماینده مجلس:
🔷پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، با مصوبه مجلس وقت مذاکراتی از طریق واسطههای الجزایری انجام شد که در نهایت منجر به آزادی جاسوسهای آمریکایی گردید. در مقابل این اقدام، آمریکا تعهد داده بود که سه کار مشخص را انجام دهد:
اموال ایران را آزاد کند، در امور داخلی ایران دخالت نکند و تحریمهای ایران را لغو کند. اما پس از آزادسازی جاسوسها، آمریکاییها به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکردند.
🔻دکتر مالک شریعتی، نماینده مجلس:
🔷پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، با مصوبه مجلس وقت مذاکراتی از طریق واسطههای الجزایری انجام شد که در نهایت منجر به آزادی جاسوسهای آمریکایی گردید. در مقابل این اقدام، آمریکا تعهد داده بود که سه کار مشخص را انجام دهد:
اموال ایران را آزاد کند، در امور داخلی ایران دخالت نکند و تحریمهای ایران را لغو کند. اما پس از آزادسازی جاسوسها، آمریکاییها به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکردند.
- ۶۷۱
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط