{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم همینطور ‌وولی 💔

منم همینطور ‌وولی 💔
دیدگاه ها (۸)

اقا اولن این آهنگ استار-دومن من نمیدونم بخندم گریه کنم برای ...

حوصله سیزده به درم ندارم حتی پیک نوروزی که هیچکدوشونم حل نکر...

نت می‌خوام

خستم

منم همینطور فسقلی،منم همینطور...

منم همینطور کاغذ، منم همینطور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط