{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیاد سخت نگیرید رفیق ..شاید فردایی نباشد

زیاد سخت نگیرید رفیق ..شاید فردایی نباشد
دیدگاه ها (۴)

سلام مالک اشتر ایران ..سلام عزیز از دست رفته دلم برات تنگ ش...

بریم دهه 60

هیچ کس نفهمید

😂😂😂😂

قدر دان باشید نه قبر دان...

دوستم بدار شاید فردایی نباشد...❤️#فریدون_اسرایی🎤#نگاهت❤️🎵#اد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط