{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🍁 سلام 🍁

🍁 سلام 🍁
من ته فدایی هستمه . . . 👌 ❤
دیدگاه ها (۲۱)

دلبرانه . . .

دلبرانه . . .

ساغ اولون شاد قالین . . . 👌 ❤

شافل دنس . . .

منم عاشق تو هستمه... #اکسپلور #ویسگون #ویترین #ویدیو #اهنگ #...

فدایی.......#فدایی #رپ #رپفارسی #حقیقت #زندگی #ویسگون #کلیپ_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط