{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از قوی بودن نگو برام،،،من دیشب از غصه ترکیدم ،،امروز صبح

از قوی بودن نگو برام،،،من دیشب از غصه ترکیدم ،،امروز صبح از خنده
دیدگاه ها (۴)

اوس کریم ناموسن کی بغلت میکنه،،که اینقدر آرومی

اومدیم زندگی کنیم مثلا تو این دنیا،،😞😞😞

منم یه روزی خستگیامو میفروشم،،باهاشون آرزو میخرم🥺🥺

تابحال ،،،،،،،

وای ترکیدم از خنده ظاهراً مشکل همه ماست 😅😅

وای من ترکیدم از خنده 🤣 واقعا این چه حرفایی بود 😅🤣😂آخر هم او...

وای ترکیدم از خنده🤣🤣جونگ کوک هم لایکش کرده هپی هپی هپیییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط