وسطبازی نداریم!
وسطبازی نداریم!
نمیشود وسط حق و باطل، اتاقک عافیتطلبی زد و گرفت خوابید.
کسی که با حق نیست علیه حق است حالت دوم ندارد
ناراضیِ ساکت، برادر راضیِ خائن است.
نمیشود وسط حق و باطل، اتاقک عافیتطلبی زد و گرفت خوابید.
کسی که با حق نیست علیه حق است حالت دوم ندارد
ناراضیِ ساکت، برادر راضیِ خائن است.
- ۷۵۵
- ۱۸ مهر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط