{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دَر نَهایَت هَر چیزی بِه وَقتِش قَشَنگِه...

دَر نَهایَت هَر چیزی بِه وَقتِش قَشَنگِه...
دیدگاه ها (۴۱)

هـَر کَســے لیـاقَتِشـو خـودِش تَعییـن می کُنــہ! ✨

#هرکسی_لایق_محبت_نیست🥴✌🏼♡:))

#طنز #دخترونه #عاشقانه #خنده_دار #کیوت #ویسگون

#بندرعباس

و در نهایت هر چیزی به وقتش قشنگه:)🤍

هر چیزی به وقتش قشنگه✨🤍

هر چیزی به وقتش قشنگه... 🙂❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط