{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی شاید افسردگی بیاره اما با همه بودن حتما خرابی میار

تنهایی شاید افسردگی بیاره اما با همه بودن حتما خرابی میاره!
دیدگاه ها (۰)

کیوت خررررر

فقط کامنتا🗿😭🤣🤣حاجی این الان نباید جای رقصیدن فیگور بگیره؟

🗿🤣🤣🤣🎀

برادر ارووووومممم بااااششش نفس عمییییققق

چرا میگن تنهایی افسردگی میارهولی نمیگن با #همه بودن خرابی می...

بی حساب و کتاب خرج بشه خرابی به بار میاره حتی معرفت.#قصیده_ر...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط