{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به توچه اصلا دوس دارم

به توچه اصلا دوس دارم
وسط جنگ بیام🗣
چیز ببخشید_ ولی جدا از این خیلی
مراقب باشید و بیرون نرید👍🏻
خواستم اعلام حضور کنم😛
اقا کامنت بزار😡
دیدگاه ها (۴)

من ازینا دیدم همه رفتن😝خاله یوکی اعصاب نداره مراقبت کنید😦

این زارت چرا چهار ساعت باید زمان ببر-👺من وقتی تفنگ: 🤤

🚨این همه اصرار #ترامپ بر #مذاکره و #توافق با #ایران، اون هم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط