{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اییی ننه من میمیرم برا این خنده هاشش😂🫠

اییی ننه من میمیرم برا این خنده هاشش😂🫠
دیدگاه ها (۴)

جوریه که معلم ریاضی میاد میگه درسته میخوای دکتر شی ولی سر کل...

🤣🤣

میدونم دارم مغرتونو با DO IT میخورم ولی خب

اییی ننه چه زوج کیوتین🫠

من میمیرم برا این کاپل🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط