{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از هوای سرد متنفرم‌‌‌...

از هوای سرد متنفرم‌‌‌...
دیدگاه ها (۲۰)

رو نظافتچیه کراشم

در مدرسه ما چه میگذرد

معراج🫴🏻

قدرت دیس:صد از صد حاجی من یه افغانی پیدا کردم میگف بیشترین ک...

ریگاسوال پست: هوای سرد یا گرم؟؟ܚܠߊ‌ܩܢ ܦ̇ܝ‌ܢܚ݅ࡅ߳ܘ ܢ̣ܘ ܢ̣ܣܢܚ݅ࡅ...

توده ی هوای سرد که میگن ایشون هستن 😀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط