{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما آدمای بدی هستیم:)

ما آدمای بدی هستیم:)
دیدگاه ها (۰)

چشامو باز کنم تموم شه قصه:)#اهنگ

"اگه رسیدم دستامو بگیر!"#اهنگ

گاهی باید باخت تا برد!

فقط تویی و تهی#انگیزشی

بدون شرح

دورم از ادمای نجس

خسته از ادمای دورم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط