{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش هیچ وقت به دنیا نمیومدم...‌

کاش هیچ وقت به دنیا نمیومدم...‌
دیدگاه ها (۱)

خودم از بین رفتم😔

فقد چهار روز مونده تابرگرده...

با تصویر شاد 😭

جوابم به هیترا😎

من خیلی وقت بود که نمی نمیومدم اما الان دباره اومدم 🎀

دلتنگ صداتم بابا...دلتنگ چهره ی مهربونت...کاش هیچ وقت بزرگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط