{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش برا منم اینجوری بودد😭😐

کاش برا منم اینجوری بودد😭😐
دیدگاه ها (۱۳)

خدایا منو سوسک کننننننن

عکاسیم چطوره؟ خداییش خودم گرفتمراستی بیاین نظر بدین پارت بعد...

خیلی دوسش دارم😂😂

این خود منممم😂😐

کاش همه تو زندگیشون یکیو داشته باشن که اینجوری برا دیدنش ذوق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط