{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا من همیشه رو شخصیت های منفی کراش میزنم😐

چرا من همیشه رو شخصیت های منفی کراش میزنم😐
دیدگاه ها (۹)

کراشششش🛐🛐

جوری که نیشخند میزنن🤣

بچم حسودی کرد🤣

عیجان عیجان🗿

وقتی روی شخصیت منفی کراش میزنی👈🏻👉🏻

شخصیت های منفی 😮‍💨#پوست_شیر #مجتبی_پیرزاده #زخم_کاری #رعنا_ا...

خودم رو خودم کراش میزنم 😁✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط