{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂🗿

😂🗿
دیدگاه ها (۰)

خودمون که میدونیم

معنیشو گردن نمی‌گیرم🗿✨

:)

#تسلیم_نامه #نشر_حداکثری #بسیار_مهم #هشدار #مراقب باشید دلی...

تا ابد رئالی میمونم(بارسایی ها بهتون بر نخورده چون از یامال ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط