{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی حالا سر مزار این بدبخت بلند بلند می‌خندید🤦🏻‍♀️🖤

هعی حالا سر مزار این بدبخت بلند بلند می‌خندید🤦🏻‍♀️🖤
دیدگاه ها (۳)

صداشون دوست دارم!!...

حتی اگه بمیرم فکرت نمیره از سرم (:

امیدوارم نرسیده باشید🥲🤝🏻

#tataloo🌬🔥👽🌿🚬🌪💎

بدبخت هعی

هعی ریدم تو این زندگی حالا رئیس های ایران همه مفسد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط